Śmierdząca nagrzewnica

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karol0012
    Drive
    • 2007
    • 67

    Śmierdząca nagrzewnica

    Zamieszczone przez daneczek76
    Co do przebiegu na współczesnych olejach tak jak pisałem wcześniej wiem co mówie bo moja rodzinka pracowała w labolatorjum w lotosie gdzie sie bada oleje
    Ja w tej branży pracuję już ponad 6 lat... a próbki do badania wysyłam ze 2 razy w tygodniu. Potem dostaje wyniki tych badań z interpretacją. Przez ten okres się troche tego nazbierało. Nie chodzi o to aby sie licytować.... ale ja z tego całkiem przyzwoicie żyję

    mroko, jeżeli chodzi o nagar w silniku to nie zależy on od bazy jaka została zastosowana oleju.... a od klasy jakościowej oleju (czyli zawartości procentowej pakietów uszlachetniających).

    Tu masz taki olej mineralny 15/40: http://www.statoil-lubricants.com.pl...y%2015W-40.pdf

    Klasa jakościowa: CI-4/SL, temperatura płynięcia -42 stopnie C

    Zobacz jakie klasy jakościowe maja syntetyki i półsyntetyki... porównaj inne parametry.

    Dowiedź się jaka jest jego cena... a ja w tej cenie spokojnie znajdę ci nie jeden olej półsyntetyczny.

    Są to oleje mineralne na których się robi 30-50k km i tak ma być na nich. Silniki są czyste i robią ogromne przebiegi. Po rozebraniu są czyste... bez nagrarów a kanały olejowe są w pełni drożne.

    My wymienamy w Skodzinach czy Audiolkach oleje syntetyczne co 15k a nawet sa tacy co i co 10k....
    .... znaczy, że nasze oleje są gorsze ?
  • Fery
    Ambiente
    • 2006
    • 236

    #2
    Śmierdząca nagrzewnica

    Przy ciepłym nadmuchu mam smród z nawiewów, prawdopodobnie na nagrzenicy coś się zrobiło. Czy ktoś miał taki problem lub może wie jak dostać się i wymontować nagrzewnicę?

    Komentarz

    • huwe
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2005
      • 976

      #3
      coś ty tam myszy hodował w tym aucie , czy co?? najpierw śmierdziało ci z klimy, teraz przy nagrzewie?? :diabelski_usmiech
      Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

      Komentarz

      • Fery
        Ambiente
        • 2006
        • 236

        #4
        to od początku było coś z nagrzewnicą a nie grzyb z klimy, samochód po prostu był mało jeżdżony.

        Komentarz

        • Arti23
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2005
          • 892
          • Superb II combi (3T5)
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          na twoim miejscu wymontowałbym nagrzewnice i wyczyścił. trochę z tym jest roboty ale pewnie przyniesie oczekiwany efekt
          Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

          Komentarz

          • Fery
            Ambiente
            • 2006
            • 236

            #6
            a jak się do tej nagrzewnicy dostać?

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Przewalone jak mniemam. W wiekoszsci aut tak jest i dlatego wszedzie jak trzeba to wyjmowac to kreca nosem :x
              Załączone pliki
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Arti23
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 892
                • Superb II combi (3T5)
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                #8
                nie wiem jak to zdemontować, nigdy tego nie robiłem, poszukaj na forum pewnie kiedyś już było
                Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                Komentarz

                • salvado
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 314

                  #9
                  jak odkręcisz schowek, to wszystko Ci się wyjaśni :-)
                  Staram się pisać poprawnie po polsku.

                  Komentarz

                  • Fery
                    Ambiente
                    • 2006
                    • 236

                    #10
                    Zamieszczone przez salvado
                    jak odkręcisz schowek, to wszystko Ci się wyjaśni
                    Ale co mi się wyjaśni? tam jest wentylator i wymiennik ciepła i tam jest czysto i nie śmierdzi.

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Jak ma byc mokro, jesli nagrzewnica puszcza to mokro bedzie w tym plastiku do ktorej jest ona wkladana, ale jesli nie znika Ci nic plynu chlodzacego, to nawet nie odkrecalbym schowka bo szkoda czasu. Lepiej odgrzybic po raz kolejny klime i wymienic filtr przeciw pylkowy.

                      Jakby nagrzewnica byla padnieta, to wszystkie szyby od srodka ciagle by sie parowaly i mialy na sobie taki tlusty nalot.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Fery
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 236

                        #12
                        Maicroft Jak nagrzewnica jest nieszczelna to smród nie jest jej skutkiem, kiedyś w serwisie powiedzieli mi ze pleśń w nagrzenicy mogła się zrobić i trzeba ją umyć. Tylko czy jest jakieś inne rozwiązanie?

                        [ Dodano: Pon 21 Sie, 06 23:03 ]
                        Czy kolejne odgrzybianie klimy może jakoś wpłynąć na nagrzewnicę?

                        Komentarz

                        Pracuję...